Mel Shandy - Ngeri

C#m F# Em F
Em.........

Em            Em
Hitam kelam menyelimtui malam
    C         D       Em
Menghujam hingga ke dalam ruang
Em         Em
Televisi siarkan kisah setan
   C      D       Em
Malam terasa kian mencekam

Am
Hooo...
      Em
Cepat datang
 C     D         Em
Aku ngeri sendirian

  Am
Setan
      Em
Dalam TV
  C       D        Em
Bagaikan akan menerkam

Em               Em
Tlah kubilang jangan tinggalkan aku
   C      D        Em
Sendiri dalam sepi yang beku
Em              Em
Televisi satu satunya teman
  C         D      Em
Sering membawaku ketakutan

Am
Hooo...
      Em
Cepat datang
 C     D         Em
Aku ngeri sendirian

  Am
Setan
      Em
Dalam TV
  C       D        B
Bagaikan akan menerkam

C  D   Em
Dekap aku
  C       D         Em
cairkan sepi yang beku
C D    Em
Peluk aku
C            Dm      C
Singkirkan rasa ngeriku
       Dm            B
Singkirkan rasa takutku


F#m
Em
B A Em A D Am Em A D
B F#m
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...